مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-09اقتصادي

صادرات 21 میلیون دلاری تعاونی های گیلان


مدیرکل تعاون گیلان، از بهره برداری از 104 طرح تعاونی با اشتغال 2000 نفر طی دو سال گذشته در استان خبر داد و گفت: شاهد صادرات 21 میلیون دلاری 20 شرکت تعاونی استان به 23 کشور دنیا بودیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تعاون گیلان، از بهره برداری از 104 طرح تعاونی با اشتغال 2000 نفر طی دو سال گذشته در استان خبر داد و گفت: شاهد صادرات 21 میلیون دلاری 20 شرکت تعاونی استان به 23 کشور دنیا بودیم.

سیاوش آقاجانی امروز در مراسم تقدیر از تعاونی های برتر استان گیلان، تعاون را یک مدل اقتصادی اسلامی دانست و اظهار کرد: این مدل اقتصادی می تواند جایگزین اقتصاد دولتی و اقتصاد خصوصی شود.

وی تعاون را مبتنی بر اقتصاد مردمی و عدالت محور دانست و افزود: دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور نگاه ویژه و حمایتی در بخش تعاون دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به حضور رییس جمهور در جلسات مختلف شورای عالی تعاون، تصریح کرد: گیلان نخستین استانی است که شورای توسعه تعاون را تشکیل داده است.

آقاجانی با بیان اینکه با کمک دستگاه های اجرایی حوزه های اقتصادی و تولیدی و خدماتی و فعالان حوزه تعاون گام های بزرگی در راستای ارتقای کیفی تعاونی ها برداشته شده است، تصریح کرد: 12 درصد مردم دنیا عضو یکی از سه میلیون تعاونی موجود هستند و 10 درصد فرصت های شغلی به تعاونی ها اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 21 میلیون دلاری تعاونی های گیلان

صادرات 21 میلیون دلاری تعاونی های گیلان